2012. szeptember 4., kedd

Változz sikeressé!


Pozitív hiedelmek
Az EFT nem csak arra használható, hogy csökkentsük, majd elengedjük a negatív érzelmeinket, érzeteinket, gondolatainkat, hanem arra is, hogy növeljük a pozitívakat.
Ha rágondolunk egy kellemes élményünkre - előhívunk egy pozitív emléket – képesek vagyunk érezni ugyanazokat a kellemes érzéseket, érzeteket is, amiket akkor. 

A pozitív élmények felidézésével lehet pozitív hiedelmeket magunkba kódolni
Mindezeket érdemes tudatosítani magunkban:
Mit is érzek pontosan?
Hol érzem a testemben?
Hogyan érzem mindezt?
Példa- Rágondoltam egy sikeres történésre a múltamból. Emlékeimet felidézve újra éreztem az egész testemben. Mintha feltöltődtem volna energiával. Amikor sikeres vagyok energikusnak érzem magam.  
Ez az én egyik pozitív hiedelmem. Ezt az EFT technikával bármikor előhívhatom, rögzíthetem és megerősíthetem. És olyankor mindig ugyanazt fogom érezni. Energikusabbnak fogom magam érezni.  

Pozitív hiedelmet „gyárthatunk” is magunknak EFT-vel:
Ha az életünk pozitív céljaira, vágyaira koncentrálunk és közben ugyanazt érezzük át, mint egy korábbi kellemes élményünk alkalmával. Mindezt pedig miközben jelen időben kimondjuk, a meridián pontjainkat stimulálva rögzítjük.
Példa- Jól érzem magam. Ismerős ez az érzés. Akkor is így éreztem magam, amikor….
Elérem a célomat. Jó érzés tudni, hogy vannak lehetőségeim. Stb.
Beépíthetjük akár azt a hiedelmet is magunkba, hogy jobb életet termetünk magunknak.

Kezdetben a pozitív mondatok lehet, hogy ellenállást váltanak ki bennünk. „ Igen, de….” kezdetű mondatokkal előjönnek korlátozó hiedelmeink
Nagyon fontos, hogy korlátozó hiedelmeinket feltérképezzük, tudatosítsuk magunkban. Ezek ugyanis, ahogy a nevükben is benne van, korlátoznak minket céljaink elérésében. A jó hír, hogy EFT technikával ezektől meg tudunk szabadulni.
Az eredmény – kevesebb negatív érzelmi teher és több öröm! 

Mohácsi Lizi


foto: Freedigitalphotos.net/"Executive Pointing Upwards" by stockimages


Az Achirit Ezotéria oldalán megjelenő minden cikk és írás a szerzői jog védelme alatt áll.

Nincsenek megjegyzések: