2013. február 25., hétfő

Megtapasztalás után - EFT a kliens szemével


  
Most egy kliensem visszajelzését szeretném megosztani Veletek. Ennél jobban, szebben én sem tudnám leírni, mi is történik a kezeléseken, a kezelések után.  Szeretnék ezúton is köszönetet mondani Neki, hogy mindezt leírta és így bárki betekintést nyerhet ebbe a világba.


"L. - hez 2012. novemberében jelentkeztem be szorongásos tüneteim miatt. Korábban pániktünetek is gyötörtek, amelyek ugyan enyhültek, de éreztem, hogy a pszichoterápia és egyes alternatív gyógymódok ellenére magakadtam a gyógyulás folyamatában.
Kíváncsisággal, vegyes izgalommal vártam az EFT-terápiát. Ugyan töviről hegyire átolvastam az EFT-s weboldalt, de nem tudtam elképzelni, hogy a terápia miként zajlik a valóságban. Aztán minden jött a maga módján. L. az első pillanattól kezdve bensőséges hangulatot teremtett a közös munkához, így könnyedén kialakult bennem a bizalom az irányába, amely mentén elindulhattunk lelkem útvesztőibe. A továbbiakban hosszú, feltáró beszélgetések, érdekfeszítő feladatok, illetve rengeteg kopogtatás következett. Ezek során egy önismereti túrát tettem a tudatos és a tudatalatti világomban. Racionális választ kaptam számos addig megválaszolatlan kérdésre, amelyek nyomasztottak, amelyek szorongást okoztak. Emellett az érdeklődésem kinyílt, és szorgos önképzés keretében elkezdtem közvetlenül, vagy közvetetten az EFT-hez tartozó Youtube-videókat nézni és hallgatni.
Mintegy 7-8 alkalom után, amikor hétről hétre látogatást tettem L.-nél, valami összeállt bennem. A fizikai tüneteim is sokat javultak, de valami a fejemben a helyére került; és ez utóbbi volt a döntő pillanat. Ekkor arra kértem a terapeutámat, hogy tartsunk egy hosszabb szünetet (egy hónap). Kíváncsi voltam, miként alakul az életem, miként alakulnak a tüneteim akkor, amikor csak saját magamra számíthatok. Nem kellett csalódnom.
Nem történt visszaesés. Történt helyette lelki megerősödés, amely a szabadság érzésnek olyan magas fokával párosult, amely addig ismeretlen volt számomra.

Nem akarok olyat leírni, hogy meggyógyultam az EFT segítségével, mivel ma már azt gondolom, nem voltam előtte sem beteg. Csupán nem tudtam magamban helyretenni dolgokat. Viszont az EFT segítségével rengeteg mindent megtudtam magamról, a bennünket körülvevő világról, a lélek mélységeiről. Ez a tudás pedig megfizethetetlen.
Köszönet és hála érte! Elsősorban L. - nek, aki mindig tudta, hogy mikor kell megfogni a kezemet, és mikor kell elengedni azt."


Mohácsi Lizi

Az Achirit Ezotéria oldalán megjelenő összes cikk és írás a szerzői jog védelme alatt áll.


Nincsenek megjegyzések: